Sa%CC%81ri%201_edited.jpg

K-BAND

KINETIKUS SZALAG
 

Kinetic - Band

Kis méretű, zseniálisan hatékony funkcionális sporteszköz, amelynek a használatát a hozzá adott videóink segítségével bárki képes elsajátítani, és amelyet egy kisebb táskában is akárhová magaddal tudsz vinni. 

 

A test  kinetikus láncába csatlakozva fejti ki erősítő, stabilizáló és mobilizáló hatását. Oly' mértékben és hatékonysággal edzi fel a csípő- és farizomzatot, amely nagyon kevés más eszközzel vagy edzéstípussal lehetséges. Eközben ráadásul a test mozgásszervrendszerének egészségét is drasztikusan képes javítani! 

Hatékonyan korrigálhatja a test asszimetriáit, erős alapot biztosít a stabil és dinamikus mozgáshoz. A futóktól kezdve a bonyolultabb mozgást végző sportolókig - pl. táncosok, harcművészek, küzdősportolók - mindenki hatékonyan integrálhatja a saját edzéstervébe.

 

Edzettségi szinttől függetlenül bárkinek ajánljuk, hiszen a terhelés a gumiszalagok segítségével fokozatosan növelhető.

hogyan működik?

A K-Band olyan eszköz, mely a kinetikus láncba izombarát módon csatlakozik, kicsi és könnyen kezelhető, ellenállása elasztikus, ezért a mozgás nagyságával párhuzamosan egyre több izomrostot kapcsol be a feladat elvégzéséhez. 

 

Az ellenállások fel- és lecsatolásával a neuromuszkuláris rendszerre fejti ki hatását.

Az izom motoros egységeit fejleszti, új idegpályákat épít ki, miközben a rosszul beidegződött gerincvelői reflexíveket korrigálja és rögzíti a helyes mozgásmintát. 

 

A több izom-ideg kapcsolat több izommunkát eredményez, így lesz erősebb, dinamikusabb és stabilabb a mozgás.

1.jpg
Sári 3 felirattal.jpg
mit erősít?

A far- és csípőizmokat korábban nem tapasztalt módon erősíti.

 

A  térd fölé rögzített 2 elasztikus ellenállásának köszönhetően edzés közben fokozottan aktiválja a következő izomcsoportokat:

  • a fenék izomzatát

(Gluteus Maximus, Medius, Minimus)

  • a farizom alatt húzódó csípőstabilizátorokat

(Piriformis, Superior gemullus, Obturator internus, Inferior gemullus, Quadratus femoris)

  • a horpaszizmokat

(Psoas major, Iliacus, Psoas minor)

  • valamint a combpólyafeszítő izmot

(Tensor fascia lata)

Mindezeken felül fejleszti a következőket is:

  • dinamika, gyorsaság

  • robbanékonyság

  • rugalmasság

  • egyensúly

  • erő és állóképesség

a saját edzéstervedbe is beilleszthető!

A K-Banddel edzhetsz önállóan is, de integrálhatod a már megszokott edzéseidbe. 

ÖNÁLLÓ használat esetén:

Ne felejts el alaposan bemelegíteni és lenyújtani! A K-Bandet egy huzamban max 40 percig használd! 

 

KARDIO jellegű edzések mellé:

Bemelegítés után, az edzésed előtt végezz gyakorlatokat vele! A K-band mellé videós anyagokat is adunk, amelyekkel célzottan tudod a leginkább kitett ízületeid helyes rögzítését célozni.

 

ERŐSÍTŐ jellegű edzések mellé:

Integráld a súlyzós, vagy funkcionális feladataid közé. Sok gyakorlat - például guggolások, kitörések - milliószor komplexebbé tehetőek pusztán azzal, ha felcsatolt k-banddel végzed el őket! Más esetekben a pihenőidőt is hasznossá teheted néhány egyszerű, tartáskorrigáló gyakorlattal!

6 2.jpg
 
 

RENDELÉS

 
Happy Masks

ÁGI

Nagyon profi!

Az eszköz és az edző is, én simán elkérnék többet az oktatásért!

Woman by the Sea

Detty

Ez valami nagyon durván hatásos!! Kristóf felkészültsége pedig páratlan!

Happy Young Woman

ÉVI

Kipróbáltam. Próbálok disztingválni, de nem tudok, így mondom, ami jön: Atyaég, de kurva jó ez a cucc!!!!!!!

Man with Beard

ÁDÁM

Az edzés felépítése, a kapott információk, és a terhelés is arányos volt, legalább is sportmúlttal rendelkező, de mostanában inkább lusta "kezdőként" ezt éreztem.