Sa%CC%81ri%201_edited.jpg

K-BAND

KINETIKUS SZALAG
 

Kinetic - Band

azaz

Kinetikus Szalag

Egyszerű, ám annál  funkcionálisabb sporteszköz, mely a test  kinetikus láncába csatlakozva fejti ki erősítő, stabilizáló és mobilizáló hatását.

 

Oly mértékben edzi fel a csípő és farizomzatot, amit kevés más eszközzel vagy edzéstípussal lehet ilyen hatékonyan elérni, miközben a mozgásmintásban drasztikus javulást kapunk. 

 

Rögzítési pontja a CORE, így fejtve ki hatást a törzs stabilitására és a csípő mobilitására egy időben.  

-> Ez a sportképzés egyik legfontosabb alappillére!

Pár videó ízelítőnek

 

Véleményeitek :) 

ÁGI

Nagyon profi!

Az eszköz és az edző is, én simán elkérnék többet az oktatásért!

Detty

Ez valami nagyon durván hatásos!!

Kristóf felkészültsége pedig páratlan!

Sosem találkoztam még ilyen edzővel, akiről azt éreztem, hogy valóban a legapróbb részletekig ért ahhoz, amit csinál.

ÉVI

Kipróbáltam. Próbálok disztingválni, de nem tudok, így mondom, ami jön: Atyaég, de kurva jó ez a cucc!!!!!!!

 

Csak ennyit szerettem volna. És hogy nagyon köszönöm!!! A munkátokat, mindent!! Nem gondoltam volna, hogy ezt lehet ilyen jól és ilyen minőségben csinálni!

ÁDÁM

Csak pozitívumokat tudok említeni.

 

Az edzés felépítése, a kapott információk, és a terhelés is arányos volt, legalább is sportmúlttal rendelkező, de mostanában inkább lusta "kezdőként" ezt éreztem.

 

Nagyon örülök, hogy kipróbáltam!

Oké, de pontosan hogy is működik..?

A K-Band olyan eszköz, mely a kinetikus láncba izombarát módon csatlakozik, kicsi és könnyen kezelhető, ellenállása elasztikus, ezért a mozgás nagyságával párhuzamosan egyre több izomrostot kapcsol be a feladat elvégzéséhez. 

 

Az ellenállások fel- és lecsatolásával a neuromuszkuláris rendszerre fejti ki hatását.

Az izom motoros egységeit fejleszti, új idegpályákat épít ki, miközben a rosszul beidegződött gerincvelői reflexíveket korrigálja és rögzíti a helyes mozgásmintát. 

 

A több izom-ideg kapcsolat több izommunkát eredményez, így lesz erősebb, dinamikusabb és stabilabb a mozgás.

1.jpg
Sári 3 felirattal.jpg

És mit erősít..?

  1. A far és csípőizmokat korábban nem tapasztalt módon erősíti.

  2. A  térd fölé rögzített 2 elasztikus ellenállásának köszönhetően edzés közben fokozottan aktiválja a

  3. farizom mindhárom részét (Gluteus Maximus, Medius, Minimus)

  4. a farizom alatt húzódó csípőstabilizátorokat (Piriformis, Superior gemullus, Obturator internus, Inferior gemullus, Quadratus femoris)

  5. a horpaszizmokat (Psoas major, Iliacus, Psoas minor)

  6. valamint a combpólya-feszítő izmot (Tensor fascia lata)

  7. Segít visszaállítani a test kinetikus láncának helyes működését azáltal, hogy a megfelelő testrészeket STABILIZÁLJA illetve MOBILIZÁLJA.

Integrálható edzésbe vagy csak külön használható? 

A K-Banddel edzhetsz önállóan is, de integrálhatod a már megszokott edzéseidbe. 

Ha ÖNÁLLÓAN edzel vele

Ne felejts el alaposan bemelegíteni és lenyújtani! A K-Bandet egy huzamban max 40 percig használd. 

 

Ha FUTSZ

Bemelegítés után, a futás előtt végezz progressziókat vele, hogy a futásnál elengedhetetlen helyes izületi tartásokat megerősítsd.

 

Ha ERŐSÍTESZ

Integráld a súlyzós vagy funkcionális feladataid közé

6 2.jpg

MIÉRT PRAKTIKUS?

Az emberek 99%-nál kijavítja a test asszimetriáit és erős alapot biztosít a stabil és dinamikus mozgáshoz. 

 

Szabad izületi mozgást biztosít minden mozgástartományban, így a futóktól kezdve a bonyolultabb mozgást végző, akár tánc- és harcművészekig, küzdősportolókig mindenki hatékonyan integrálhatja edzéstervébe.

 

Auxotóniás - fokozatosan növekvő - ellenállásának köszönhetően edzettségi szinttől függetlenül használható.

 

A MOBILITÁS -> STABILITÁS -> ERŐ piramisába tökéletesen illeszkedő eszköz.

 

Kicsi és könnyű, gond nélkül befér egy kisebb edzőtáskába is. 

MIT FEJLESZT?

Kevés olyan eszköz létezik, ami ennyire az ERŐFEJLESZTÉS csúcsa.

 

Fejleszti a

  • dinamikát

  • robbanékonyságot

  • rugalmasságot

  • gyorsaságot

  • egyensúlyt

  • erő-, gyorserő-, erő-állóképességet

KIKNEK?

MINDENKINEK, AKIT...

...6-7 éves korában beültettek az iskolapadba és ifjúkora nagyobb részét ott is töltötte

 

AKI KÜZD BÁRMILYEN...

- testtartásbeli aszimmetriával

- ízületi fájdalmakkal

- kóros fáradtsággal

ÉS / VAGY AKI...

- szeretné elkerülni a gerincsérvet

- már kigyógyult belőle, de nem szeretné újra átélni

- minőségibb életre és jobb sportteljesítményre vágyik

K-Band%202_edited.jpg
 
 

RENDELD MEG MOST!